30 juli, 2014

Senaste nytt

En liten bit ner till höger har det dykt upp en liten samling Instagrambilder. För att fira min nya telefon, med en kamera ljusår bättre än den uttjänta, har jag startat ett konto med väldigt grön inriktning.

Häng med om du är nyfiken på min trädgårdsinspiration, vad som händer i min trädgård och tjusiga planteringar jag råkar springa förbi!
Leta upp spirandeideer på Instagram om du vill ha 
fler sommarkarameller.

ps. mycket flitigare uppdatering än bloggens bristfälliga utlovas!

1 kommentar:

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Hej

Jag har en tävling i min blogg nu, i samarbete med underbara Beach House Company. Tävlingen avslutas imorgon kl 13! http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn/2014/12/14/julkalendertavling-14-december-3-advent/

Vinstvärde 749kr/vinnare, tre vinnare i samma tävling!

Kommer nya tävlingar VARJE DAG nu :)