11 januari, 2012

Passar på

När jag ändå är igång jag visar broderns bilder så passar jag på att göra lite mer reklam. Min bror, Joakim Bengtsson, håller på att starta upp sin egen firma inom foto och grafisk design. Och sådär i början kan man ju behöva all hjälp man kan få med att sprida ordet. Nu drar jag ett litet strå till stacken och strösslar ut ordet här i trädgårdsblogglandet.

På Joakims hemsida finns en nystartad webshop med fotokonst, som kommer att fyllas på efter hand. Lovar att det redan finns några godbitar för den som gärna vilar ögonen på något grönt.

Foto: Joakim, såklart!

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad gullig du är som gör reklam för din bror. Jag miste min käre bror för två år sedan och om han levt, så skulle jag lovorda hans kunskaper. Kram Pia

samson sa...

vilka fina bilder din bror visar på sin sida,ha det så gott,maggan

Mycket annat & lite betong sa...

Visst är det bra att passa på!
Jag gjorde detsamma när min son startade sin web-shop.
Det var vackra bilder din bror tagit. Spännande att starta eget och det är nog inom ett roligt område.

Hoppas att det går bra!
Agneta

Trädgårdstoken sa...

Läckert foto! Hoppas det går bra för din bror.

Har en överraskning till dig hos mig...

/Mia