22 april, 2010

Cirkel

Tack för era uppmuntrande ord om min debut som cirkelledare!


På det hela taget en ganska lyckad premiär, trots att min väl tilltagna förberedelsetid gick åt i en svettig brottningsmatch med en styck motsträvig projektor och en styck trilskande laptop. Men undertecknad gick segrande ur den kampen, lagom till de första cirkeldeltagarna började trilla in.

Studiecirkeln hålls i regi av Studieförbundet Vuxenskolan i Skövde. En och annan glimt från cirkeln ska jag väl kunna bjuda på här!

8 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Vilken härlig bild! Jag får sommarkänslor!
Mvh
Frida

Möllebacken sa...

Vacker bild! Man längtar dit.
ha en skön helg.
Kram
Pella

Sophia Callmer sa...

Vad skönt att du fick rätt på det, det är superstressande när tekniken strular! ha en bra dag/Sophia

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Låter kul att håla i en cirkel - ser fram emot att få lite smakprov från den!

Trevlig helg!
/Charlotte

Unknown sa...

Åh, nu önskar jag att jag bodde i Skövde...
Läste på FB att det hade varit superintressant! Ha en skön helg,
Charlotta

Anita sa...

Grattis till att det gick bra, trots trilskande teknik.

Vill passa på att önska dig en skön helg!

/Anita

Fröken Fräken sa...

Jag har varit cirkelledare i engelska, det var en svettig upplevelse.. men man kan mer än vad man tror!

Annika Christensen sa...

Det där känner jag igen.. hade strul på min förra föreläsning.. i Göteborg typsikt!
Ha en skön söndag
Annika